اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گالری‌گردی در اردیبهشت اصفهان با «مکاشفه حضرت زرد دیواری»

نمایشگاه «مکاشفه حضرت زرد دیواری» در گالری امروز و نمایشگاه «زندگی و دیگر هیچ» در مجموعه خانه صفوی میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان شده‌اند.

گالری‌گردی در اردیبهشت اصفهان با «مکاشفه حضرت زرد دیواری»

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، گالری‌گردی این هفته با ترافیک فعالیت‌های هنری همچون نقاشی‌خط، آبرنگ، آکرلیک و عکاسی و دیگر آثار روبرو شده است؛ گالری‌های فعال در این زمینه‌ها شامل گالری امروز، گالری متن، گالری گذار، مجموعه خانه صفوی، گالری نگاه نو و گالری سایان هستند، علاقه‌مندان و هنرمندان و مردم هنر دوست می‌توانند برای تماشای این آثار در ساعت‌های مشخص شده به گالری‌های نام برده شده بروند و از این آثار دیدن کنند.

* گالری متن

نمایشگاهی با عنوان «بردستان» آثار میلاد آیتی از جمعه 23 فروردین افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 10 اردیبهشت همه‌روزه از ساعت 17 الی 20 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، مکان افتتاح این نمایشگاه در خیابان آبشار اول، بعد از بن‌بست آرش، پلاک 25، گالری متن است.

* گالری گذار

آثار فریبا رهنورد در قالب نمایشگاه نقاشی با عنوان «فاجعه آرام نمی‌گیرد» از تاریخ 23 فروردین آغاز به فعالیت خود کرده است؛ این آثار نقاشی تا 3 اردیبهشت همچنان فعالیتش ادامه خواهد داشت، مردم برای تماشای این آثار باید از ساعت 11 الی 20 به خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگ‌تراش‌ها، نبش بن‌بست 17 سعدی، پلاک 15، گالری گذار مراجعه کنند.

* گالری اکنون

گالری اکنون میزبان نمایشگاهی طراحی با عنوان «فرگشت» آثار احسان ضیا بروجنی از 23 فروردین شده است؛ این گالری تا 4 اردیبهشت همچنان ادامه خواهد داشت، ساعت بازدید از این گالری 17 الی 21 است، مکان برگزاری این نمایشگاه طراحی در خیابان خاقانی، کوچه 14 افشین، بن‌بست حریر، پلاک 9، گالری اکنون است.

* گالری امروز

نمایشگاه «مکاشفهٔ حضرت زرد دیواری» آثار مازیار مختاری از 23 فروردین بازگشایی شده است؛ ادامه این فعالیت تا 16 اردیبهشت خواهد بود، بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه به جز روزهای سه‌شنبه و جمعه از ساعت 12 تا 20 در خیابان آبشار دوم، بن‌بست 3 فرشید، پلاک 324، گالری امروز خواهد بود.

* خانه صفوی

مجموعه خانه صفوی و کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان نمایشگاهی را با عنوان «زندگی و دیگر هیچ» از آثار جاسم غضبان پور از 30 فروردین گشایش یافته است؛ این نمایشگاه تا 11 فروردین از ساعت 17 الی 22 همچنان ادامه خواهد داشت، مکانی که برای بازدید از این نمایشگاه در نظر گرفته‌اند در خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی، نگارخانه سه دری است، علاقه‌مندان و هنرمندان باید برای بازدید از این نمایشگاه به این مکان مراجعه کنند.

* گالری نگاه نو

نمایشگاه گروهی نقاشی «آکرلیک، آبرنگ، پاستل، رنگ‌روغن، مداد رنگ و نقاشی‌خط» در گالری نگاه نو افتتاح شده است؛ این نمایشگاه از 30 فروردین گشایش یافته است و تا 3 اردیبهشت همچنان ادامه خواهد داشت، ساعت بازدید از این گالری 17 الی 20 است، این نمایشگاه آثار خود را در خیابان آبشار، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ ارم، گالری نگاه نو در مقابل دید مردم قرار داده است.

* گالری سایان

نمایشگاه عکس «آغاز یک پایان» از آثار بهنوش انصاری در تاریخ 30 فروردین گشایش یافته است؛ این گالری تا 10 اردیبهشت فعالیت خود را همچنان ادامه خواهد داد، ساعت‌های بازدید از این نمایشگاه 10 الی 13 و 17 الی 21 در خیابان ابوذر، بن‌بست 32مین، پلاک 17، گالری سایان خواهد بود.

انتهای پیام/63089/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول